Szkolenia komercyjne

W naszej ofercie znajdziesz szkolenia miękkie i programy rozwojowe dla pracowników każdego szczebla: menadżerów, doradców, sprzedawców, obsługi klienta. Zasada jest prosta – tworzymy takie szkolenia, w których sami z przyjemnością wzięlibyśmy udział. Co istotne, każde szkolenie jest dostosowywane do Twoich potrzeb i oczekiwań Twoich pracowników. Prowadzimy szkolenia stacjonarne oraz online, organizujemy sesje wyjazdowe, za każdym razem oferując indywidualne i nieszablonowe podejście.

Poznaj nasze szkolenia

Wystąpienia publiczne i prezentacje



Jak zostać profesjonalnym prezenterem online – doskonalenie sztuki prezentowania online, budowa angażującej prezentacji, zwiększenie świadomości własnego wizerunku i sygnałów niewerbalnych.

Dowiedz się więcej!


Mówca w biznesie – budowa skutecznej prezentacji wraz z elementami uatrakcyjniającymi przekaz, z optymalnym wykorzystaniem narzędzi i rekwizytów.

Dowiedz się więcej!


Mówca w biznesie cz. 2. Warsztat mistrzowski – pogłębienie wiedzy z pierwszej edycji: jak przygotować i przeprowadzić prezentację, która spełnia cele mówcy i zaspokaja oczekiwania odbiorców.

Dowiedz się więcej!


PowerPoint dla początkujących – sprawne użycie podstawowych funkcji Microsoft PowerPoint, nabycie umiejętności tworzenia i edycji prostych prezentacji, właściwe użycie narzędzi prezentacyjnych.

Dowiedz się więcej!


Zaciekaw, inspiruj, przyciągnij uwagę. Jak prezentować materiały na spotkaniach? pogłębienie umiejętności wystąpień i prezentacji, przełamanie lęku, pobudzenie kreatywności.

Dowiedz się więcej!

Finanse osobiste



IKE i IKZE – wiedza o korzyściach płynących z programów IKE i IKZE, poznanie profitów podatkowych ze stosowania programów, pozytywne aspekty oszczędzania.

Dowiedz się więcej!


Pańskie oko budżet tuczy! – czyli jak zarządzać budżetem domowym – zdobycie wiedzy na temat skutecznego zarządzania finansami osobistymi, nabycie umiejętności efektywnego prowadzenia budżetu domowego (w tym planowania i kontrolowania wydatków).

Dowiedz się więcej!

Obsługa klienta i sprzedaż



Efektywne techniki sprzedaży – rozwinięcie umiejętności rozmowy i diagnozowania potrzeb klienta, nabycie umiejętności skutecznej sprzedaży produktów, wzrost satysfakcji klientów z obsługi, budowa długofalowych relacji z klientami.

Dowiedz się więcej!


Podstawy komunikacji marketingowej umiejętność określenia obszarów działań komunikacyjnych i synergia ich wykorzystania, budowa pozytywnego wizerunku firmy i jej przedstawicieli, konstruowanie strategii i kampanii komunikacyjnych oraz dobór narzędzi.

Dowiedz się więcej!


Profesjonalna obsługa klienta CC – przygotowanie pracowników do profesjonalnej obsługi klienta, rozwijanie umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych, umiejętność wykorzystania postaw i technik asertywnych w trudnych sytuacjach.

Dowiedz się więcej!


Radzenie sobie z emocjami podczas obsługi klienta – kształtowanie postaw i technik asertywnych w trudnych sytuacjach, radzenie sobie ze stresem.

Dowiedz się więcej!


Trudne zachowania klientów. Warsztat – rozwinięcie umiejętności skutecznego reagowania w sytuacjach roszczeń, pretensji i skarg, zarówno uzasadnionych, jak i nieuzasadnionych.

Dowiedz się więcej!

Efektywna praca w zespole



Delegowanie i rozliczanie zadań określenie kryteriów i zasad delegowania, monitorowania i rozliczania zadań, motywowanie i zwiększenie zaangażowania pracowników.

Dowiedz się więcej!


Informacja zwrotna (Feedback) w zarządzaniu zespołami – wykorzystywanie systemu ocen w budowaniu motywacji i zaangażowania, wzmocnienie technik i wypracowanie standardów prowadzenia rozmów oceniających.

Dowiedz się więcej!


Poznaj swoich współpracowników. Team Building – integracja zespołu, usprawnienie komunikacji między pracownikami, budowanie partnerskich relacji w zespole, wzrost efektywności realizowanych zadań.

Dowiedz się więcej!



Team Building – Indoor – integracja pracowników organizacji, budowanie zaufania, kreatywne poszukiwanie najlepszych rozwiązań.

Dowiedz się więcej!



Team Building – Outdoor – integracja zespołu, budowanie kanałów komunikacji i partnerskich relacji w grupie, nauka wspólnego rozwiązywania problemów.

Dowiedz się więcej!



Zarządzanie strukturą rozproszoną – nabycie umiejętności delegowania, monitorowania oraz komunikacji interpersonalnej w zespole rozproszonym.

Dowiedz się więcej!

Kompetencje biznesowe / osobiste



Etykieta w biznesie – najważniejsze zasady komunikacji w biznesie, wiedza jak swoją postawą i zachowaniem wzbudzać szacunek oraz budować wizerunek kulturalnej i pewnej siebie osoby.

Dowiedz się więcej!


Asertywność w biznesie – radzenie sobie z krytyką, identyfikacja zachowań manipulacyjnych, poznanie metod ułatwiających nawiązanie i utrzymanie relacji w trudnych sytuacjach, nabycie umiejętności przyjmowania i przekazywania informacji zwrotnej.

Dowiedz się więcej!


Planowanie i organizacja czasu pracy – nabycie praktycznych umiejętności planowania i organizowania pracy, asertywna eliminacja źródeł rozpraszania czasu, kontrolowanie nakładu pracy na poszczególne obowiązki, budowanie nawyków wspierających efektywność.

Dowiedz się więcej!


Stres – jak sobie z nim radzić? uzyskanie kontroli nad stresem, poznanie mechanizmów działania stresu i jego wpływu na organizm, poprawa odporności na stres w życiu prywatnym i zawodowym.

Dowiedz się więcej!


Znajdź źródła wewnętrznej motywacji – nabycie umiejętności podtrzymania motywacji w obliczu niepowodzeń, kształtowanie wewnętrznej integracji do realizacji wyznaczonych celów, zapoznanie z czynnikami wpływającymi na wypalenie zawodowe.

Dowiedz się więcej!

Szkolenia indywidualne



Nie znalazłeś szkolenia dla siebie? Napisz! Stworzymy je specjalnie dla Ciebie.

Dyrektor Biura Sprzedaży – Julianna Jakubowska
e-mail: klient@pfrportal.pl